Nekdanji predsednik uprave Telekoma med decembrom 2019 in marcem 2021 Tomaž Seljak je na preiskovalni komisiji DZ-ja dejal, da je oglaševanje v pristojnosti člana uprave za področje prodaje in marketinga. S tem, koliko denarja za oglaševanje nameniti medijem in katerim, se ni ukvarjal. "Nisem specialist ne za marketing ne za oglaševanje," je poudaril Seljak.
Na vprašanje predsednice komisije in poslanke Svobode Tamare Vonta, ali mu je znano, da je družba Telekom velik oglaševalec na mediju Nova24TV in istoimenskem spletnem portalu, je dejal, da pozna le približne številke oglaševanja. Navedel je, da imajo mediji, ki so predmet preiskovalne komisije, približno 3-odstotni delež oglaševanja, vsekakor pa manj kot 5-odstoten. Vodstva družb Nova obzorja in Nova hiša ter njenih zaposlenih ne pozna.
Na vprašanje, ali se mu zdi oglaševanje v medijih, ki imajo videz strankarskih medijev, problematično, ni konkretno odgovoril. Dejal je, da je agencija, ki je izvajala medijski zakup, v sodelovanju z oddelkom marketinga Telekoma presodila, kje je smiselno oglaševati. To je bila po njegovih navedbah agencija Pristop Media.
>> Več: DZ: Seljak in Slapar zatrdila, da se nista ukvarjala z oglaševanjem